Det hender at vi får en del bestillinger per e-post og telefon, av flere årsaker. Noen, bedrifter og borettslag for det meste, har faste avtaler. Men av og til får vi likevel en e-post som vi ikke kan koble sammen mot en bruker og som også mangler informasjon vi trenger for å produsere.
Dessuten får vi litt for mange e-post hver eneste dag til å kunne holde fullstendig styr på bestillinger på denne måten. Derfor har vi satt opp en egen e-postadresse til kun dette formålet. Ideelt sett hadde alle bestillinger vært gjort via nettbutikken, men av forskjellige årsaker er det noe som foretrekker andre metoder. Noe som selvsagt er helt greit.
Men noen bestillinger via e-post kan inneholde mangelfullt med informasjon og vi må derfor følge opp for å høre hva man faktisk har bestilt, noe som dessverre tar ekstra tid. Noen ganger står det ikke hva man skal ha på skiltet, andre ganger ikke hva slags skilt man skal ha og ofte står det ikke noen leverings- eller fakturaadresse.
Gjør slik om du skal bestille per e-post
Så dersom du ønsker å bestille via e-post, bruk adressen bestilling@telemarkskilt.no og husk følgende punkter:
1. Hva slags type skilt skal du ha – Bruk gjerne navnet på produktet som du finner inne på nettbutikken.
2. Hva slags innhold skal du på skiltet – denne informasjonen må også komme tydelig frem.
3. Adresse – eventuelt både faktura- og leveringsadresse dersom disse er forskjellige.
4. Telefon – slik at det er mulig å kontakte deg om det er behov for det.
For å demonstrere, så vil dette være en forståelig og god bestilling per e-post:
Bestilling:
Postkasseskilt standard hvit
Innhold:
Ola Nordmann
Kari Nordmann
Adresse:
Ola Nordmann
Gateadresse 2
XXXX Sted
Kontaktinformasjon:
Telefon XXX XX XXX