Vi i Telemark Skilt er tilgjengelige både på e-post og på telefon, men vi har nettopp fått nytt telefonnummer. Så, dersom du for eksempel er en tidligere kunde som har lagret vårt gamle nummer, kan du gjerne erstatte det gamle nummeret med det nye.
Nytt telefonnummer
Vi har oppdatert siden og telefonnummeret så vidt vi vet, men det kan være vi har glemt å oppdatere det noen steder. Det nye nummeret er i alle fall 35 29 61 00. Du kan også ta en titt på vår kontaktside, om du ønsker å benytte deg av et kontaktskjema.
Det er mulig å ringe oss mellom 08:00 og 16:00, mandag til fredag. Vi jobber fortsatt med systemet, men dersom du ringer utenom dette tidspunktet så kommer du ikke frem. Send oss derfor heller en e-post eller forsøk å ring oss i åpningstiden.
I hvilke tilfeller bør du ringe oss?
Ofte er det jo slik at en e-post er tilstrekkelig. Enkelte ganger kan det imidlertid være bedre å ringe oss. Det kan være hvis du sliter med bestillingen eller opplever tekniske problemer på nettsiden vår. Det kan også være nyttig å ringe oss om du ønsker å bestille et skreddersydd skilt, hvor du trenger vår hjelp til å finne en god løsning. Ellers hender det også at bedrifter eller borettslag ringer oss for å få gode tilbud på større bestillinger.