Når du skal bestille et postkasseskilt, adresseskilt eller noe annet med en del informasjon på, er det viktig at all informasjonen er korrekt. Det hender stadig at vi mottar skiltbestillinger som det åpenbart er skrevet feil navn eller adresse på. Av og til kan det hende det er noe galt med linjeinndelingen. Feil som dette kan medføre at skiltet du mottar har feilskrevet navn eller adresse. Samtidig – dersom fakturadressen er feilskrevet – kan det hende at bestillingen sendes til feil adresse eller sendes i retur til oss.
Derfor er det lurt at du sjekker at all informasjonen er korrekt oppgitt i forkant av kjøp, så slipper du forsinkelser eller at du mottar et skilt med feilskrevet informasjon på. Husk også at det til syvende og sist er du som kunde som er ansvarlig for at informasjonen du oppgir er korrekt. Angreretten er nemlig unntatt fra varer som er spesielt laget for kunder. Likevel anstrenger jo vi oss for å være greie og forståelsesfulle. Derfor hender det vi ringer og spør om vi oppfatter at informasjonen har mangler eller feil. Dette koster oss jo ekstra tid og ressurser, så dersom du påser at all informasjon er korrekt sparer du både oss og deg selv for unødvendige forsinkelser.
Ta gjerne en titt på våre produkter. Vi tilbyr både postkasseskilt, dørskilt, ID-brikker og mer. Dessuten er vi også behjelpelige med å lage unike skilt.
Dersom du er ute etter et helt spesielt skilt eller bare har noen generelle spørsmål, er du velkommen til å kontakte oss på telefon eller e-post.