Sjekk ordren din før bestilling

Det hender at man er litt for rask med å bestille på nett. Resultatet er at det sniker seg med en liten (eller stor) skrivefeil med på skiltet. Vi anbefaler derfor alltid at du sjekker ordren før bestilling.

Typiske skrivefeil

Typiske skrivefeil kan være at det blir en bokstav for mye, at man mangler et mellomrom, at man har skrevet feil bokstav og lignende. Enkelte har rett og slett glemt et navn, har oppgitt sin gamle adresse eller noe annet.

Hva skjer om man bestiller skilt med feil tekst?

Dersom du har bestilt skilt med feil eller mangelfull tekst, ta kontakt med oss så fort du kan. Det er en mulighet for at ikke vi har laget skiltet ennå, og da kan vi utføre de ønskede endringene i tide. Dersom vi allerede har sendt skiltet er det dessverre for sent å gjøre noe med saken. Som kunde er du selv ansvarlig for å sjekke at det du har bestilt er korrekt.

Les for øvrig gjerne vår sak om hvordan innholdet på et postkasseskilt bør se ut.

Ikke vårt ansvar å luke ut skrivefeil

Det er ikke alltid godt for oss å vite hva som er en eventuell skrivefeil eller en ønsket tekst. Noen har originale/sjeldne navn, andre liker å skrive ting – enten ord eller tegnsetting – på en spesiell måte. Derfor er vi restriktive med å gjøre endringer om vi oppdager noe vi stusser på.

Det hender likevel at vi gjør noen endringer dersom vi oppdager helt åpenbare skrivefeil. Dette krever imidlertid merarbeid fra vår side, og man kan ikke regne med at vi gjør dette til enhver tid. Systemet vårt er i stor grad automatisert på den måten at et skilt, etter bestilling, sendes direkte til en digital fil for så å graveres i en lasermaskin. En manuell inspeksjon av tekstinnholdet på hver skilt er altså utenfor vårt ansvarsområde.

Derfor: sjekk ordren før bestilling!

For at ikke bestillingen din skal være bortkastet, anbefaler vi derfor å alltid sjekke ordren før bestilling.

Share This

Del gjerne

Vi setter pris på om du deler denne siden med dine venner